Den nya generationens fakturahanteringssystem

E-faktura, EDI-faktura, SVE-faktura och PDF-faktura, vad är skillnaden? En sak är säker, förvirringen kring elektronisk fakturahantering (EFH) är ett faktum. Mycket har hänt inom EFH-området och nya IT-stöd och arbetssätt kan skapa stora värden, men vad innebär det i praktiken? I vilken grad kan vi automatisera fakturahanteringen? På vilka sätt kan vi matcha fakturor mot förväntad kostnad? Hur stor är egentligen besparingspotentialen?

Oberoende av vilken anledning ni ser över era interna processer finns möjligheter att förenkla vardagen genom rätt systemstöd i rätt tid. Den 12 december riktar vi blickarna mot Göteborg för att reda förvirringen kring EFH, svara på era frågor samt visa potentialen i det nya generationens EFH-system.

Datum: 12 december
Tid: kl 12:00
Plats: Exsitecs kontor, Kaserntorget 1, 411 18 GÖTEBORG.
Kostnad: Kostnadsfritt. Lunch ingår. (ej avanmäld plats debiteras med 500 kr)
Kontaktperson: Omed Saeid, 0767-101055, [email protected]